فایل بررسی بازاریابی خدمات دندانپزشکی با شبکه عصبی
شرح مختصر:امروزه، کلینیک های دندانپزشکی در حال انطباق خود با تغییرات محیط هستند. اگرچه ممکن است بازاریابی در گذشته امری ناپسند تلقی میشد، این روزها کلینیکهای دندانپزشکی شروع به انتخاب مزایای بازاریابی کردهاند. درگیری مشتری در انتخاب خدمات بهداشتی و درمانی به طور تصاعدی رشد کردهاست. بنابراین، کلینیکها باید یاد بگیرند که به مشتری احترام بگذارند، نیازهایشان را کشف کنند و رضایتشان را بهبود بخشند. در بازاریابی خدمات دندانپزشکی درک این که مشتری چگونه کلینیک را انتخاب میکند، موضوع مهمی می باشد. چون بیماران میتوانند بازارگردی را در میان کلینیکها انجام دهد و مقایسه کنند. امروزه، چگونگی بهره مندی از مزایای رقابتی به وسیله استراتژی عملیاتی موضوع مهمی برای موفقیت کسب و کار میباشد. حرف دندانپزشکی باید با این چالش ها روبرو شوند و خود را برای آینده آماده کنند.
فهرست
|
. |
|
||||
فصل اول: معرفی پژوهش |
|
|
||||
1- مقدمه.............................................................................................................................................................. |
2 |
|
||||
1-1- اهداف اصلی طرح...................................................................................................................................... |
4 |
|
||||
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش ومروری بر مطالعات پیشین |
|
|
||||
2- مقدمه................................................................................................................................................................ |
7 |
|
||||
2-1-1 تعریف بازاریابی جدید ........................................................................................................................... |
7 |
|
||||
2-1-2 ابعاد گوناگون مارکتینگ......................................................................................................................... |
10 |
|
||||
2-1- 3 تعریف دیگر از بازاریابی...................................................................................................................... |
12 |
|
||||
2-1-4 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده................................................................................................ |
14 |
|
||||
2-1-5 انواع حل مسئله خرید.............................................................................................................................. |
16 |
|
||||
2-1-6 عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید............................................................................................... |
17 |
|
||||
2-1- 7 عوامل روانی و فردی. ........................................................................................................................... |
20 |
|
||||
2-1- 8 عوامل موقعیتی ...................................................................................................................................... |
26 |
|
||||
2-1-9 عوامل آمیخته بازاریابی........................................................................................................................... |
26 |
|
||||
2-1-10 ایجاد یک مدل جامع برای مطالعه رفتار خریدار................................................................................. |
29 |
|
||||
2-1-11 اجزای اصلی بازاریابی........................................................................................................................... |
31 |
|
||||
2-1-12 کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان........................................................................................ |
38 |
|
||||
2-1-13 جدیدترین قلمرو در بازاریابی.............................................................................................................. |
38 |
|
||||
2-1-14 مفهوم جدید کیفیت................................................................................................................................ |
39 |
|
||||
2-1-15مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع............................................................................................................... |
40 |
|
||||
2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان........................................................................................................... |
40 |
|
||||
2-1-17 نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول.............................................................................................. |
41 |
|
||||
2-1-18 مشارکت در بهبود کیفیت..................................................................................................................... 2-1-19 برنامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان............................................................................................. |
42 43 |
|
||||
2-2- مدل های مورد استفاده................................................................................................................................ |
44 |
|
||||
2-2-1- تحلیل ممیزی خطی (LDA)............................................................................................................. |
44 |
|||||
2-2-2- شبکههای عصبی مصنوعی................................................................................................................. |
45 |
|||||
2-2-3- مقایسه مدلسازی کلاسیک با مدلسازی شبکه عصبی ..................................................................... |
47 |
|||||
2-2-4- طرز کار مدل سلول عصبی................................................................................................................... |
49 |
|||||
2-2-5- چگونگی کار یک شبکه عصبی.............................................................................................................. |
50 |
|||||
2-2-6- میزان یادگیری ................................................................................................................................... |
54 |
|||||
2-2-7- مومنتوم ............................................................................................................................................. |
54 |
|||||
2-2-8- آموزش، آزمایش و ارزيابي مدلها........................................................................................................ |
55 |
|||||
2-2-9- مروری بر مطالعات پیشین..................................................................................................................... |
57 |
|||||
فصل سوم: معرفی پژوهش |
|
|||||
3- مقدمه............................................................................................................................................................ |
66 |
|||||
3-1- نوع پژوهش.............................................................................................................................................. |
66 |
|||||
3-2- جامعه پژوهش......................................................................................................................................... |
66 |
|||||
3-3- روش نمونه گيري و حجم نمونه............................................................................................................. |
66 |
|||||
3-4- روش گردآوري داده ها (روش كار)......................................................................................................... |
67 |
|||||
3-5- روش تجزيه و تحليل داده ها................................................................................................................... |
67 |
|||||
3-6- امکانات و محدودیتهای پژوهش........................................................................................................... |
68 |
|||||
3-7- ملاحظات اخلاقي..................................................................................................................................... |
68 |
|||||
3-8- تعریف واژه ها........................................................................................................................................... |
68 |
|||||
فصل چهارم: یافته ها |
|
|||||
4-1- تحلیل عاملی............................................................................................................................................. |
72 |
|||||
4-2- تحلیل خوشه ای........................................................................................................................................ |
75 |
|||||
4-3- آمار جمعیتی هر یک از خوشه ها............................................................................................................. |
75 |
|||||
4-4- گروه بندی خوشه ها............................................................................................................................... |
77
|
|||||
4-5- تفسیر خوشه ها....................................................................................................................................... |
77 |
|
||||
4-6- تحلیل ممیزی یا آنالیز تشخیص................................................................................................................... |
79 |
|
||||
4-7- مدل سازی غیرخطی و طبقه بندی به وسیله شبکه عصبی (ANN) ............................................................ |
80 |
|
||||
فصل پنجم: بحث و پیشنهادها |
|
|
||||
5-1- بحث...................................................................................................................................................... |
85 |
|
||||
5-2- پیشنهادها..................................................................................................................................................... |
89 |
|
||||
منابع پیوست |
تعداد مشاهده: 4600 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 109
حجم فایل:646 کیلوبایت