مبانی نظری فصل دوم فایل راهبردهای یادگیری خودتنظیمی به همراه منابع
مبانی نظری فصل دوم پایان نامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی به همراه منابع
فهرست
راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
تاریخچه یادگیری خودتنظیمی
مفهوم یادگیری خودتنظیمی:
شکل شماره2-3. الگوی نظریه یادگیری خودتنظیمی پنتریچ و دی گروت(1992)(کجباف،1382).
2-2-2-3. راهبردهای یادگیری:
2-2-2-3-1. طبقه بندی راهبردهای یادگیری
2-2-2-3-1-1. راهبردهای مرور ذهنی:
2-2-2-3-1-2. راهبردهای بسط دهی:
2-2-2-3-1-3. راهبردهای سازماندهی:
2-2-2-3-1-4. راهبردهای نظارت بر درک مطلب:
2-2-2-3-1-5. راهبردهای عاطفی:
2-2-2-4. راهبردهاي يادگيري خودتنظيمی
2-2-2-4-1. راهبردهای شناختی
2-2-2-4-2. راهبردهای فراشناختی
2-2-2-5. رابطه ي يادگيري خودتنظيمی وپيشرفت يادگيري
2-2-2-6. ويژگي هاي يادگيرندگان برخوردار از توانايي خودتنظيمي در يادگيري
2-2-2-7. آگاهی های فراشناختی و سبک های یادگیری
2-3. بررسی پیشینه ی مطالعاتی:
2-3-1. پژوهش های انجام شده پیرامون رابطه بین مؤلفه ها در خارج از کشور
2-3-2. پژوهش های انجام گرفته پیرامون رابطه مؤلفه ها در ایران
منابع فارسی
تعداد مشاهده: 3735 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: word.doc
تعداد صفحات: 42
حجم فایل:85 کیلوبایت