مبانی نظری فصل دوم فایل مدل کانو در رضایت مشتری به همراه منابع


مبانی نظری فصل دوم پایان نامه مدل کانو در رضایت مشتری به همراه منابع

فهرست

مدل کانو

مقدمه

معرفی مدل کانو

2-4-3- ایجاد پرسشنامه کانو

قسمت پنجم: مدل کانو فازی

2-5-1- معرفی مدل فازی

2-5-2- پرسش­نامه کانو فازی

پیشینه تحقیق

مراجع لاتین

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته روانشناسی و مشاوره (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3951 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: word.doc

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:75 کیلوبایت

 قیمت : 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل