PDF نسخه کامل کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر اسفندیار سعادت
PDF نسخه کامل کتاب مدیریت منابع انسانی+ خلاصه کتاب
نویسنده :دکتر اسفندیار سعادت
تعداد صفحه:347+67
ناشر: سازمان سمت
کتاب کامل مدیریت منابع انسانی دکتر سعادت به همراه دو خلاصه مفید از کتاب شامل خلاصه کتاب از فصل اول تا پایان فصل نهم و خلاصه کتاب بصورت پرسش وپاسخ فصول دو تا دوازده کتاب به عنوان هدیه فروشگاه
در ضمن کتاب شامل 12 فصل به شرح زیر ارائه گردیده است
فصلهای کتاب
فصل اول:مدیریت منابع انسانی
مدیریت منابع انسانی بر نیازهای سازمانی برای منابع انسانی و نقش مدیریت در استخدام، تحریک و ارتقاء افراد جهت تامین این نیازها تمرکز میکند.
فصل دوم: تاریخچه پیدایش مدیریت منابع انسانی
تاریخچه مدیریت منابع انسانی به دوران انقلاب صنعتی و رشد کارخانههای بزرگ برمیگردد که به استخدام کارکنان متعدد و متنوع منجر گردید.
فصل سوم: تجزیه وتحلیل شغل
تجزیه و تحلیل شغل فرایند شناخت ماهیت مشاغل براساس فعالیتهای اجرایی لازم و شرایط تصدی آن میباشد.
فصل چهارم: برنامه ریزی نیروی انسانی
برنامهریزی منابع انسانی مشخص میکند برای نیل به اهداف سازمان به چه تعداد کارمند با چه تخصصی و در چه زمانی و در چه مشاغلی نیاز است.
فصل پنجم: فرایند کارمند یابی
کارمندیابی شامل هر عمل یا فعالیت انجام شده توسط سازمان با هدف شناسایی و جذب کارکنان بالقوه است.
فصل ششم:انتخاب و گزینش نیروی انسانی
گزینش نیروی انسانی به فرایند کلی شناسایی، جذب، غربال و مصاحبه شغلی برای انتخاب گزینه مناسب برای شغل گفته میشود.
فصل هفتم: فرایند اجتماعی کردن
اجتماعی کردن کارکنان فرایندی است که در آن کارمندان با سیاستها، فرهنگ و سلسلهمراتب کاری در سازمان آشنا میشوند.
فصل هشتم: فرایتند اموزش کارکنان
آموزش کارکنان عبارت از بهبود نظاممند و مستمر شاغلین از نظر دانشها، مهارتها، توانائیها و رفتارهای مورد نیاز شغلی است.
فصل نهم:ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد روشی نظاممند جهت بازنگری عملکرد شغلی کارکنان و تعیین سهم نسبی آنها در دستیابی به اهداف سازمان است.
فصل دهم:سیستم پاداش
سیستم پاداش سازمان روشی نظاممند برای جبران عملکرد بالاتر از حد مورد انتظار کارکنان از طریق ارائه مزایایی غیر از حقوق و دستمزد میباشد.
فصل یازدهم: مدیریت حقوق و دستمزد
مدیریت حقوق و دستمزد به معنای برنامهریزی و سازماندهی شیوههای مختلف جبران خدمت کارکنان با رویکردی فراگیر و بلندمدت است.
فصل دوازدهم: انضباط کارکنان
انضباط سازمانی رعایت اصول، قواعد و مقرراتی است که رفتارهایی فراتر از خواسته فردی اعضا را جهت تامین منافع سازمان حاکم میسازد.
تعداد مشاهده: 3940 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: pdf،zip
تعداد صفحات: 414
حجم فایل:12,787 کیلوبایت

گارانتی بازگشت وجه
کد تخفیف خرید
نماد اعتماد الکترونیکی